Vragen? bel 0546 66 07 10

Klantenservice

De meest gestelde vragen aan onze klantenservice worden hieronder beantwoord. Krijgt u geen antwoord op uw vraag aan de hand va onderstaande antwoorden? Neem dan contact met ons op via het telefoonnummer 0546-660710 of via onderstaand contactformulier.

 

Meest gestelde vragen over Klantenservice Bestelling & levering
Hoe kan ik een artikel eenvoudig zoeken op de website?

U kunt hiervoor de zoekbalk gebruiken die u rechts bovenaan de website ziet staan, waarbij u het desbetreffende artikel kunt opzoeken. Wordt het gewenste artikel niet weergegeven? Neem contact met ons op via het telefoonnummer 0546-660710. Wij gaan kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Kan ik een bestelling die ik heb geplaatst nog wijzigen?

Dat is afhankelijk van wanneer u de bestelling geplaatst hebt en/of het artikel op voorraad is. Aanvullende artikelen toevoegen aan de bestelling kan altijd. Voor meer informatie neem contact op met onze klantenservice op het telefoonnummer 0546-660710 of vul bovenstaand contactformulier in.

Kan ik buiten de openingstijden de showroom bezoeken?

Ja, dat is mogelijk op afspraak. Neem contact op met onze klantenservice om een afspraak te plannen of vul bovenstaand contactformulier in.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Wij streven ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Normaliter worden voorraad artikelen en reserve onderdelen binnen twee werkdagen bezorgd. Daarnaast gelden een aantal uitzonderingen.

  • Voor oprijplaten die niet op voorraad zijn, geldt doorgaans maximaal een levertijd van twee werkweken.
  • Op maat gefabriceerde artikelen worden wat betreft de levertijd apart met u gecommuniceerd.

Voor vragen hierover neem gerust contact met ons op via het telefoonnummer 0546-660710 of vul bovenstaand contactformulier in.

Betalen
Is het mogelijk om de aangeschafte oprijplaat te leasen?

Nee, dat is niet helaas mogelijk.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Voor nieuwe klanten geldt dat u vooraf dient te betalen, tenzij andere afspraken onderling vooraf zijn gemaakt. Hierbij geldt een betalingstermijn van 14 dagen zodra de artikelen geleverd zijn.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Het is mogelijk om via Ideal, credit card en rembours (contact bij aflevering) te betalen. Daarnaast is het mogelijk om vooraf via een bankoverschrijving te betalen. Wanneer u via een bankoverschrijving betaald, zullen we de verzending van uw artikelen in werking zetten zodra de betaling binnen is.

Moet ik betalen bij retourneren of ruilen?

Indien uw reclamatie volgens onze algemene voorwaarden voldoet, betaald u geen kosten. Tenzij het gaat om droogijs of voor u speciaal geproduceerde artikelen.

Garantie & reparatie
Welke garantie zit er op mijn artikelen?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat dient te verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Daarnaast heeft u op de oprijplaten een standaard fabrieksgarantie termijn van 1 jaar. Meer informatie hierover vindt u in de gebruiksaanwijzing van het desbetreffende artikel.

De factuur van Innovi geldt hierbij als garantiebewijs voor uw artikel.

Hoe meld ik mijn artikel aan voor reparatie?

De reparatie van het artikel kunt u aan onze klantenservice doorgeven via bovenstaand contactformulier of via het telefoonnummer 0546-660710. Na de aanmelding zullen we uw reparatieverzoek zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Defecten binnen de garantietermijn- en voorwaarden repareren we kosteloos. Artikelen die buiten de garantietermijn vallen of oneigenlijk gebruikt zijn, denk bijvoorbeeld aan val- of stootschade, kunnen geen aanspraak maken voor een gratis reparatie of vervanging. De bijkomende kosten hiervoor zullen we schriftelijk mededelen alvorens het desbetreffende artikel gerepareerd gaat worden.

Mijn artikel is beschadigd, incompleet of kapot, wat nu?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat dient te verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel heeft ontvangen waarbij dit niet het geval is, zoeken we voor u zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Meer informatie vindt u in onze algemene voorwaarden.

Kan ik mijn bestelling in Vroomshoop afhalen?

Ja, dat is mogelijk binnen de gestelde openingstijden of op afspraak. Indien uw bestelling niet op voorraad is ontvangt u van ons een bevestiging zodra de artikelen is binnen gemeld in ons magazijn.

Retourneren & ruilen
Moet ik betalen bij retourneren of ruilen?

Indien uw reclamatie volgens onze algemene voorwaarden voldoet, betaald u geen kosten. Tenzij het gaat om droogijs of voor u speciaal geproduceerde artikelen.

Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?

De goederen dienen in de originele verpakking geretourneerd te worden. U kunt zelf uw artikelen retour zenden naar Innovi of wij regelen een afhaalopdracht van DPD op het geleverde adres.

Binnen welk termijn mag ik mijn artikel ruilen?

Indien u vooraf een schriftelijke reclamatie doet, kunt u uw artikelen ruilen binnen 14 dagen na leveringsdatum.